Shopping eller bowling?

Dolphin Mall igår var inte alls så ball som Kenny lovat, haha :p tillome han blev missnöjd. Och vad händer med mellandagsrean, folks? Jag är helt besviken..trodde att det skulle vara som hemma, typ hela affärer säljer ut till halv priset osv, bara för att bli av med alla julklapps grejer. Men det är en liten hörna i varje affär, där dem rear ner ganska rejält, men kläderna är ju inget man vill köpa iallafall :/. Så lite besviken är jag! Men såklart fyndade jag igår ändå, shoppingproffs som man är hittar man guldklimparna. Ett par svarta stretch jeans, dock helt basic men för ynka 6 dollar ;) galet billigt, o lika sköna som ett par leggings..

Vi allesammans blev snabbt ganska trötta på det dåliga utbudet så vi bestämde oss för att bowla :) hihi! Hur trevligt som helst, jag vann dock inte den här gången..var några ess som kunde sin sak med på min bana! Men det gjorde absolut ingenting! Bowling är skoj oavsett :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!