Happy busy day

Todilouu..

V
ilken underbar natts sömn! Även om jag somnade strax efter tre o dem började banka, skruva o borra klockan 8 imorse lät jag mig inte störas utan la kudden över huvudet o somna om..hur bra som helst :)
Idag ska jag byta hostel, ska bli skönt..det andra hostelet är av bättre standard o en rejäl frukost ingår, får lov att vara lite lyx till nyår ;) haha!

Har en del at stå i idag faktiskt. Eftersom Chrissy jobbar så mycket har jag lovat att hjälpa honom växla lite pengar och tvätta några maskiner tvätt. Dessutom ska vi hinna ut o se om vi hitar någonting fint som han kan ha på sig på nyår. Även om han har tusenmiljoner fina skjortor, vill han ju liksom jag ha något nytt! Sen måste jag se om jag hitar mina sista julklappar så jag kan bocka av den listan! Mamma har ju lovat att ställa till med julfest när jag kommer hem :) söt hon ääär ♥ ! Jag har saknat julmaten detta året, galet ellerhur? Den har ju stått mig upp i halsen alla andra år.. kanske för att man alltid vill ha det man inte får? I think so..
Undra om hon spelat in Kalles jul till mig? :) haha, nej det tror jag inte..får väl ladda ner den på piratebay :D haha!

Hugs and Kisses .v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!