Chris dunderpiller

Halllååååå.. vad händer??

Imorse vaknade jag av världens ont i halsen och feber. Sjukare än sjukast!
:( Chrissy märkte det o bad mig svälja några piller som han sa jag kommer bli frisk av, jag brukar i vanliga fall inte ta piller o speciellt inte hans men jag mådde så fruktanvärt dåligt o alldeles yr av febern gick jag med på det. Ett alldeles knall orange piller. Jag somnade om nästan bums. Och fick världens panik för jag vaknade HALV FUCKING TRE! Nej, jag skojar inte.. vafan va de för piller han gav mig egentligen? :) haha!


Chrissys dunderpiller, ser dem inte läskiga ut?

Men dem hjälpte! Febern är borta o förmodligen resten med, jag har inte hunnit känna efter riktigt. Eller vågat. För ikväll är det ju middag o avslutningskväll för barskolantjejerna som jag kommit ganska nära under deras 3 veckor här nere, det vill man inte missa! Så nu får jag vara frisk, så är det bara :)

Pusseli
 


Kommentarer
Postat av: Jenny

de e ju de orange vicks pillerna, ja har gröna!!

2010-12-17 @ 20:45:24
Postat av: Johanna

Chrissy har både gröna, blåa och orange.. läskiga men hjälpte gjorde dem iallafall :)

2010-12-17 @ 23:27:43
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!