Åh, vilken underbar dag..

Moshi moshi! (rök rök på swahili)

Varit ute o letat nyårsklänning hela dagen, hittade nada o efter fem timmars letandes gav jag upp och vände hemåt hungig som en varg. Precis bredvid mitt hostel ligger en affär som jag aldrig uppmärksammat förut. Hur snygga klänningar som helst! Jag hittar den perfekta klänningen! Precis som jag tänkt mig, fast en annan färg! Lovar att lägga upp bild ikväll (för er blir det någongång inatt) ! I vilket fall, galet nöjd o superlycklig :)

D
essutom gick jag förbi nagelsalongen där jag gjorde mina naglar förra veckan..skulle be dem fixa lite då dem inte var speciellt bra gjorda, dem började redan efter 2 dagar att släppa i kanterna (hon som gjorde dem verkade ha noll koll om jag ska vara ärlig..blandade både akryl o gel osv. Sen ser ni ju på bilden att dom är ganska ojämna o väldigt tjocka.. Jesus! Men vad ska man göra förutom o klaga? Tillslut blev hon så stressad så var säkert mit fel att hon misslyckades!) Well.. hon som gjorde mina hade varit inhoppare för den tjejen vars bord det egentligen var..kollade på mina naglar o sa dem såg förjävliga ut, hon har gjort ett fruktansvärt dåligt jobb så vi måste ta bort alltsammans o börja om på nytt. Huh, sa jag? Uhm, men det behövs inte..sa jag. Eh jo, det behövs verkligen sa hon :) haha! Så en timme senare hade jag nya, MYCKET SNYGGARE naglar..nog något av dem snyggaste jag haft någonsin! Ljusrosa glitter i botten och stora silvriga kristaller ovanpå. Och mina alldeles egna! Iiii :) så nu kan nyår inte bli mycket sämre än den bästa ever!


V
ad tycks, mycket bättre ellerhur? Helt underbara om ni frågar mig :)


Pussen .v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!