Superhappy!

4 dagar kvar, min ängel.. can't belive!
Fast dagarna nu känns som år :/ ..kan det inte bara bli lördag nu nu nu?
Typ dör av saknad..

What happens today?
Bjöd precis min pappa på frukost :) han blev jätteglad..söt han är! 
Det behövs inte så mycket uppoffring för att visa folk i sin närhet att man bryr sig om dem..
Sen ringde jag hyresgästföreningen som inte kom med så muntra besked.
Men why cry when you can smile? :) 

Något förslag på vad jag kan göra idag? Tänkte gå ner till min hårfrisörska Lovely Linda o höra lite om min framtida frisyr..tänkte våga lite bruna slingor, vad sägs om det? :) Haha, fan va jag är feg..bruna slingor för mej är värsta grejen :D
Sen en sväng på stan med Tessilove..som äääääntligen har blivit frisk nu!
T e s s i t o k !

N
eeheej, nu vet jag vad jag vill göööraa!!!!!! Åka skriiiiidskooooor juuu :D iiiii...


                         Wish me luck..puss :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Tessitok hihi

2010-04-06 @ 12:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!