Smile up your life!

Heeeelt fantastiskt väääder utomhuuus! It just makes you wanna daaance.. nanananaaa.. :)

N
yss varit o satt in min andra p-stav.. gud va tiden går, var de tre år sen sist? Tydligen :) O bedövningen hade ju liksom inte riktigt börjat verka som den skulle på mig - så det gjorde SINNESSJUKT ONT! Dessutom har dem ju bytt plats nu med, så dem sätter dem på underarmen, där man är som känsligast.

But but but..varför gråta när man kan le? :) haha!
..smile up your life!


Eftersom solen ler så underbart mot mig måste jag ut solskenet igen, blir en kaffe o Norra hamnen med söta Therese :)

Utgång ikväll? Det är ju trots allt skärtorsdag.. ;) I guess so..
Solong suckers!

9 dagar kvar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!