Nostalgi..

Goodmorning everyone :)

Igår gick jag igenom mina gamla skivor..gud, min musiksmak har förändrats en del kan jag få lov att erkänna! Haha, va tänkte man då liksom? Dope, SOAD, Greenday, Blink 182, Finger 11, Smile empty soul, Three doors down, Staind med flera..stackars mej? ;)
Men still..vissa låtar kan bara aldrig strykas ur mitt minne! Detta är en sådan låt, som jag bara kommer älska sålänge jag lever :) Den är underbar, texten kunde dock varit..öhm, lite trevligare? :$ men mitt minne med denna låten går tillbaka till då man inte hade några bekymmer, då man kunde gå ut i trädgården och lägga sig o sola flera timmar utan ångest att man slösat bort hela dagen på oväsentliga saker, då man tyckte ens katt var ens bästa vän och vilket tröja man skulle välja var var veckans ständigt återkommande världsproblem eller frågan om man gjort sin läxa eller inte..det var tider det :)


Enjoy! Panik! At the disco - I write sins not tradgedies..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!