Låååååångfredag..

Goodmorning.. (för mig är det)
Gårdagen va nice, det blev utgång som jag antog.. ;)
Sofia o Sarah kom förbi, sen Tess när hon slutade vid 22. Sen blev det CrazyCaardniaalee..fylleslagsmål o glas som flög hit o dit. När urspårningen var ett faktum gick vi hem.

Men jag hade ändå en sjukt trevlig kväll med mina tjejer..love you girls <3
Min dag idag har bestått av att vakna, somna, äta o dricka, vakna, somna, dricka, somna..typ :) Men nu har jag typ äntligen vaknat till liv..o nu kommer Chrissy snart in på datorn så jag får prata med honom, min prins..snart äru i min famn igen, o du anar inte hur mycket jag längtar .v

8 dagar kvar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!