Feeling sad..

Chrissy har varit o firat sin födelsedag..i Göteborg tsms m sina  vänner. Förutom att jag jobbade i fredags, god give me strenght to believe in humanity again, ehm host..ja, ibland ser man bara saker man önskat man aldrig sett bakom baren.  För övrigt har jag bara varit hemma denna helgen. Jag, mina gossip girls, en påse chips och massor av choklad! Just love life in all simple ways.. Nej, men helt enkelt inte varit så i ett party mood då min farbror ligger på malmö intensiv o har opererarats hela helgen :(

**Jag tänker på dig, men oroa dig inte! Allting kommer ordna sig! Du är stark och vi är här vid din sida! Genom allt! O farmor, ingen är värd det du varit med om dem senaste åren..jag känner med dig och hoppas du vet jag finns här med dig genom allt. Ni betyder..jag älskar er**

Not in the mood, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!