Jonna har börjat blogga igen! :)

åh gud..så jag ska börja blogga igen? hmm, aa de ska jag :) dagen d har kommit, äntligen ;p

chrissi baby, jag saknar o längtar ihjäl mig efter dig..koooom hem snart!

h
m..tiden på mallorca har förändrat mig väldigt mycket som människa, jag har vuxit så otroligt mycke på bara ett halvår. mycket tack vare chris, min skyddsängel, som stått vid min sida genom allt. tack baby! du är mitt ALLT <3
det har varit otroligt kul..jag har träffat så ofattbart mycket människor och kännt att jag levt mitt liv till fullo varje dag. det var precis vad jag ville åstadkomma med resan, så jag lyckades ganska bra med mina mål!
på köpet fick jag världens kärleksfullaste och mest romantiska pojkvän! kunde aldrig ens drömma om att jag skulle få uppleva denna känslan igen..finns det något mysigare än att få vara nykär? det liksom pirrar i hela kroppen när vi ses, att kyssa hans vackra läppar gör mig alldeles varm och mina knä viker sig när han är i min närhet. längtar tills vi ses igen, älskling, jag kommer slänga mig i din famn och aldrig släppa taget!

tisdag idag..har varit johannas "rå om sig själv dag", har målat tånaglarna, gjort ansiktsmask, hårinpackning o massa mer..de har varit supermysigt! nu sitter jag o dricker te och mumsar på min kladdkaka, mmm..man borde verkligen unna sig massage och sådär oftare än man gör, istället för att gå på krogen och förstöra sin lever hade man kunnat spara ihop till en helkroppsmassage. hum, jadu..får bli mitt nästa projekt :) men just det ja! jag o jenny har ju faktiskt bokat ansiktsbehandling på njuta den 8e..åhh, va GLAD jag blev nu, det hade jag nästan glömt! :D

skriver mer imorgon! puss o kram älskade vänner!

Kommentarer
Postat av: Chris

Sötaste =)!

Jag kan väl fixa massagen till dej ;)....

Syns inom en snar framitd!

Jätte gulligt inlägg!

puss på dej! Din Chrissi

2009-09-30 @ 03:25:38
Postat av: yohanna

Haha, nej gumman. Skene :) Det ligger snett nedavför Göteborg :) Har du flyttat hem till sverige nu för gott??? ;D

2009-09-30 @ 14:55:04
URL: http://mammayohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Yes, det har hon :) fast funderar på o lämna helsingborg för något större faktiskt. kanske göteborg, va tror du om det? :)

2009-09-30 @ 19:25:38
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!