Champions Of Rock

Åh det blev en liten utgång i torsdags trots allt.. :) vaknade upp i fredagsmorse med alla kläder på och Sassas bh, vad hände där? Min dörr var inte låst och det fanns vinflaskor överallt i hela lägenheten kändes de som..

Haha, hur lyckades vi dricka så mycket? ;p
Huvudsaken var att vi iallafall hade sjukt roligt :D
Tack tjejer, får bli en repris snart igen :)

H
elgen har trillat iväg snabbt, jobbar både fredag o lördag på Champions Of Rock på Sundspärlan.
Fullsatt båda dagarna, så det blev lyckat.

Just nu saknar jag bara min Chris så himla mycket så jag hade kunnat ge allt för att bara få en glimt av honom.
Chrissi, kan du komma ner snart..jag börjar få abstinens efter dig :)

Idag skulle jag egentligen gått på hälsomässa på IdrottensHus med Jenny, men försov mig lite. Vilket jag nog behövde bättre, för denhär attans förkyldningen verkar aldrig vilja försvinna.. ;( hatar att vara sjuk!
Nu sitter jag här med en kopp varm chocklad och funderar på vad jag ska göra .. det regnar och blåser utanför mitt fönster o helst skulle jag bara vilja krypa ner under mitt duntäcke igen och mysa..

Miss you..

Kommentarer
Postat av: Sassa!

Ja och jag vaknade upp med din BH, kramade toalletten hela natten! Vi får ta en repris snart, fast dock måste vi ta det lite lugnare med vinet!

Ses snart gumman! <3 puss!!

2009-10-13 @ 14:37:50
Postat av: Kitte

Gumman, En sån vin kväll vill ja va me på , call me next time <3

2009-10-18 @ 23:09:07
URL: http://kittelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!