Lager 157

En ny vacker dag i lilla Tranemo.. jag väcktes av att älsklingen kom med frukost på sängen, visst är han väl underbar? *du är mitt allt, hjärtat* Vad vore jag utan dig? <3
Jag är kär i dig..

Igår tog vi sovmorgon..vi kom lagom upp till middagen för dagbarnen. Nämnde jag att Chris mamma jobbar som dagmamma? I vilket fall.. Jag träffade lille William som just fyllt 3 år och Tim som är lite äldre. När William först såg mig blev han jätterädd och började gråta.  Aw, stackars..

Efter frukosten blev det en snabbdusch sen åkte vi en sväng till lager 157, som ligger i gällstad.. =) typ 2 mil från tranemo. Chris handlade lite kläder o skor.. Sen tog vi en fika och satt o mös. Efter en stund åkte vi hem till honom igen o byggde lego med lille Willam, som nu inte var alls rädd längre. (tror det kan ha o göra med att jag hade bytt kläder..från min helrosa outfit till en lite diskretare variant..hihi)


S
en var det middag som hans mamma lagat, husmanskost..finns de något bättre? =)

Sen blev det mys o pussar resten av kvällen..de finns nog ingen bättre känsla än o va kär..önskar att alla får chansen att uppleva de nångång.

N
u sitter jag här o bloggar lite o Chrissi är på gymmet, han har lite ångest över att han inte kunde träna i Helsingborg. Vilket han eg kunde, eftersom jag har 4-5 gym i närheten av där jag bor.. men som jag ser det tog han lite välbehövlig semester efter en lång sommar. Det var du värd, älskling!


N
ej, nu ska jag hoppa in i duschen o sätta på mig lite makeup, för sen skulle vi nog in till Borås och hälsa på hans lillasyster Emelie. Ska bli så kul o äntligen träffa henne, han har pratat så mycket om henne. =) söt bror, undrar om min gör det om mig? Haha, naah..tror inte det ;p

Puss o kram tills vi ses igen!


Kommentarer
Postat av: Ylva

håller med, kärlek är det bästa som finns:) tack så mkt för kommentaren btw. man ska inte behöva smyga med ngt man ändå inte kan göra ngt åt:) snacka med chis så får vi ses alla fyra snart! pok

2009-10-21 @ 16:54:30
URL: http://cindefuckingrellla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!