Onsdag .. mitt i veckan!

Nyss hemkommen från en lugn dag på sundspärlan. Det var konference för brandmansbefäl. Lättförtjänta pengar :) de gillar jag..
Chrissen hade egentligen planerat att åka hem ikväll en sväng, hämta lite papper o fixa lite sådär. Men jag var så saknig att jag inte kunde släppa taget om honom. Så han övertalades att åka tidigt imorgon istället, :)
Du är det bästa jag har hjärtat, o jag lovar att vara din för alltid.

Ett roligt besked :) någon kommer gästspela på våran kick off på lördag! kan de va gubben i lådan, tro? tihi..


Imorgon kommer Stephani till Helsingborg..ska bli så kul o få träffa henne igen! Har saknat henne massor! Gosh, tiden bara rinner iväg..en hel månad sedan vi sågs nu! :( Så imorgon blir det nog lite vin o god mat..kanske en liten sväng på stan med :) man vet aldrig..mys ska vi ha iallafall! :)



Saknar Dig, min lilla loppa..längtar jag tillbaka till vår tid i grupp 2 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!