Utgång i Borås ikväll!

Imorse vaknade jag klockan 8 och var klarvaken. Bestämde mig för att gå upp och låta sötaste sova vidare en stund. När jag precis klätt på mig vaknade chrissi till o undrade varför jag druckit sprit, och sa att det inte är helt okej att dricka sig full klockan 9 på morgonen. Söt du är när du pratar i sömnen, hjärtat!
Jag gav honom en kyss sen gick jag in till dagbarnen och drack kaffe med Annkatrin. Helt klart världens sötaste mamma! :) ( om man inte räknar med min lilla mammis då.. :) )

Sen blev det lek o stoj med Tim! Han var biltjuv o jag polis! Sen byggde vi pippihus, och spelade krokodilspelet. Vi hade kul o klockan rann iväg, halv elva kom jag o tänka på att jag kanske borde väcka min baby..
Gick in till honom, men då var han försvunnen. Redan uppe och joggade, tji fick jag.. ;p
Nu har han nyss åkt iväg o gymmat och jag sitter som vanligt här o bloggar då :)
lite senare ska vi gå på skogspromenad och bada bastu.. mmmyyys...

Ikväll ska vi åka in till Borås och dricka lite vin med syster Emelie och några vänner till Chris..
Jag ser fram emot att träffa henne, blev aldrig av igår..hon hade lite o göra inför en tenta så sköt upp det till idag. Istället blev det shopping för hela slanten.. Åh de finns så mycket jag vill köpa till Chris i present, han är så fin i alla kläder han provar. Blir många julklappar i år baby ;)

Nej nu är jag kaffesugen, ny uppdatering kommer imorgon :) puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!