Ansiktsbehandling på Njuta

Mmmmmm...det var verkligen underbart!! Så välbehövligt och så avslappnande, 
o efter varje gång tänker man likadant..varför unnar jag mig inte dähär oftare?

Ibland är världen bra liten. Massösen var en barndomsvän till mig, från tiden då man bodde lite utanför..Mörarp :)
Inte sett henne på väldigt länge.. 8-10 år kanske.. så det var ett kärt återseende! :)
Hennes råd till mig var att köpa Exuviance. Det skulle tydligen va bra för mig, som har en fet T-zon men resterande ganska torr hy. Köpte både dag- o nattcremen..och hoppas väl äntligen på att det ska finnas något om passar min hy..så att man kan bli fräsch igen efter en ganska påfrestande sommar :p

Dag o nattcremen från Exuviance

Igårkväll var supermysig, träffade Sandra..kröp upp i min säng, drack te o bara myste.
Tycker om dig, gumman..du är en jättehärlig o omtänksam tjej som skulle förtjäna världens bästa kille men som tyvärr fick en glimt av vad som kom att bli världens sämsta.. Men du kommer gå ur dehär med flaggan i topp, tjejen, för jag vet at du är grym! Starkare än jag någonsin varit eller kanske någonsin kommer bli! Du förtjänar det bästa, Sandra! <3

Ikväll kommer Sassa o Bea hem till mig, vi ska dricka lite vin o snacka skit var det väl tänkt. :) Ska bli mysigt, för jag har typ bara varit inne hela dagen o försökt kurera mig ifrån förkyldningen..usch, gillar inte alls o vara sjuk! :S lite vin kan nog göra susen tror jag ;)

Chrissi, du är det finaste som finns <3

Kommentarer
Postat av: n

ansiktskrämerna från Exuviance är verkligen skit bra och värda pengarna:P

2009-10-11 @ 22:15:20
URL: http://nathalielarssonmorau.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ah verkligen! Har du provat nattcremen? Den är verkligen hur bra som helst.. kul att du kollar min blogg förresten :)

2009-10-20 @ 20:43:52
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!