Stockholm imorgon!

Dagen på jobb har varit lugn, vi var överbemannade till max så det blev en kort arbetsdag..4 timmar sen var det väla m sara. :D Blev en röd o en svart kjol och en grå kofta från Gina, massor med nya sexiga underkläder, rouge från maybelline och en ny deo. Mer än så hittade jag fakiskt inte.. hm, jag som behövt både de ena o de andra.

Det börjar närma sig reunion nu..
Jag ska ta tåget från helsingborg till malmö 15.27 imorgon eftermiddag. Tobbe kommer o hämtar mig på centralstationen 16.20 sen kör vi o hämtar dem andra tre tokarna. Stephi, tobbes vän o Vilda Matilda. :) Lär bli en rolig bilfärd till Stockholm..kantänka :D haha!
Sen blir det utgång i Estockolmo på kvällen, tydligen till reunion förfesten..men vi får väl se vart de bär :p
Följer Tanjas fotspår, det är ju trots allt hennes lägenhet vi våldgästar.. :D

Siljalines Romantika avgår 17 på fredag..ska bli så himla kul o få träffa alla igen, se allas miner o höra vad alla hållt hus o hittat på sen vi sågs sist.. saknar oss i grupp 2, vi var sköna ju :)

Nej nu blir det sängen för att orka gå upp tidigt imorgonbitti.. phew, :) Jag är verkligen INGEN MORGONMÄNNISKA! ;p ska först ringa chrissi förstås, för en godnatt så att man kan somna gott. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!