Sicko ! :|

Idag har verkligen varit en mysdag..både jag o chrissi är halvkrassliga, ligger o snörvlar, tittar på film o dricker te/kaffe. Tur att vi har varandra.. utan dig är jag inget, älskling <3

Igår jobbade jag på Linnea..som kock faktiskt! men de va himla mysigt, längesen jag var där nu..
Alex o jag funkar bra ihop, kompletterar varandra i köket så det är skönt..
Fick reda på att han ska bli pappa! *håller alla tummar jag har för er* .. det är ju superkul! jag är så glad! :D

Nu ska jag snart iväg på möte..genomgång inför Ladies Night på lördag. Ska bli spännande..se hur dem tänkt sig upplägget, lär ju bli en 2000 gäster iallafall. Ouch, hoppas jag hinner bli frisk tills dess..detta vill man ju inte missa! :)

Nu..kaffe o ipren så man orkar sig iväg! :p Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!