Jag kan inte sluta le..

Vaccinuppdate: har fortf hur ont i armen som helst o helt matt i kroppen. febern har dock försvunnit o min deppighet är som bortblåst :) övriga biverkningar kommer o går, men har minskat överlag.

Idag har varit en superdag..bara varit så glad o gått runt o lallat hela dagen. :) vet inte vad et är men jag kan bara inte sluta le..förmodligen chrissi :)
Försöker att tänka bort mina bekymmer, det hjälper inte att gå runt o fundera o gräva ner sig. Alla har vi ett öde som vi följer, det finns inte mycket att påverka elr göra nånting åt. Sen tror jag att det finns en mening med allt. Och dessutom tror jag på karma..så jag är inte så orolig :)

Lagade mat till Chrissibaby förut.. det blev köttbullar, kokt potatis o gräddsås. Inte så komplicerat men han gillade det! Tur för mig.. ;p haha
Ikväll blir det chrismys med tre nya filmer som jag laddat ner! Stephi rekommenderade :)
Den ena är Spread m Ashton Kutcher, nästa Australia m Nicole Kidman och sist men inte minst Seven pounds m Will Smith..får se om det är något o hänga i granen :) men de tror jag nog..hon rekommenderade ju även The ugly truth, som vi såg igår, o den va ju jättebra :) ni ska få veta inom en snar framtid!


   Fiilmmys ikväll :) mmm..


Over and out..
peace, love and understanding

Kommentarer
Postat av: Chris

Jag tyckte seven pounds va bäst ;) hehe

puussss älskling!

2009-11-26 @ 02:14:43
Postat av: ...

Vad är det för svar du fått från sjukhuset? är du allvarligt sjuk?

2009-11-26 @ 21:46:06
Postat av: Ylva

hej gumman! låter superbra, jag lär ju må aningen bättre tills dess...:) klart, ta du med dig de bara:) säg till chris att höra av sig till Emil med.. pussokram

2009-11-27 @ 21:45:37
URL: http://cindefuckingrellla.blogg.se/
Postat av: Johanna

svar till .... dem som känner mig väl har fått veta, det är något jag helst inte vll dela med mig av till alla. hoppas att du förstår.. kram vem du nu än är :)

ylva, har sagt till chrissen ;p kollat upp mina vänner än? ;) hihi.

2009-12-04 @ 00:05:51
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Johanna

seven pounds va absolut bäst, håller med dig älskling. ;) näst kommer spread, som också va helt okej..(du hade rätt stephi, ganska mycket sex ;) australia var dryg o inge vidare, enligt min mening.. men tack för tipsen, baby <3

2009-12-08 @ 22:33:13
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!