Ladies Night!

Gårdagen på Ladies Night var hur bra som helst..
2400 kåta tjejer som dreglade över Martin Stenmarck o company.
Sjukt bra stämning bland såväl personal som gäster. Blev nog ett lyckat sista turnestopp i Helsingborg, skulle jag tro.. :)


....

Chrissi däremot fick hoppa in o jobba för mig på Sundspärlan, där det hade varit typ lika mycket o göra. 2000 gäster o han sålde för kassarekord, grattis baby. Du är bäst <3

Idag har vi båda varit ganska möra, trötta o sjuka så har blivit en heldag inomhus med film o mys. Nu är Chrissi påväg hem till Tranemo igen, han ska till doktorn imorgon o boka in en tid för att operera bort mandlarna. Usch, de kommer bli jobbigt för honom men i längden tjänar hon nog på det ändå..han har alltid halsfluss.
Själv ligger jag här o tittar på Heroes o smuttar på mitt te i sängen.

Pappa, grattis på farsdag! :) Vi ses på tisdag! <3
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!