Helgens bravader

Äntligen ett nytt inlägg.. :D
de va på tiden, din slöfock..

Hmmm..vart ska jag börja? Kryssningen var toppen, alla fulla o glada 48 timmar av 48 möjliga..
Årets manliga worker, ingen mindre än Simpa (de va du värd! :) kvinnliga, Sara Thornblad på Oas (2a året i rad, grattis)..partygäng pantertanterna, (haha, kul..den kvällen spelade du i en egen division Erica! ;) och årets uteställe blev för oss alla Beachcluben, men för dem andra Casablanca (grattis)
Stockholm fick man en snabb glimt av på torsdagskvällen..då vi var på Village. Inge vidare toppenställe kanke..men blev att vi stannade en stund sen vidare hem, vi var ganska möra efter att vi suttit som packade sillar 7 timmar i bilen från Skåneland.

Söndag, vi åkte hem från Stockholm..jag Chrissi, Diser och nån tjej..
Första stoppet blev Västerås, där tjejen o Diser hoppade av.
Jag o Chrissi stannade också o åt på en grekisk restaurang, jättegod mat verkligen..ska vi se om jag minns vad den hette.. Nepp,de gjorde ja inte ;p Men gott var det! ;) Sen bytte vi förare o jag körde tills det var 10 mil kvar till Jönköping, då Chris fick ta över för jag höll på o somna. När jag vaknade igen var vi 10 min från lilla Tranemo. :)

Meningen var att Chrissibaby skulle opererats i måndags..tagit bort sina dumma mandlar som ställer till så för honom. Allting blev inställt pga hysterin över svininfluensan, trött jag blir.. stackars baby, men det finns en mening med allt o vi får lita på att läkarna gjorde rätt i att ställa in operation.

Tisdag, Chrissi packar ihop sig och vi bestämmer oss för att flytta hem till mig igen.. Men först en tur till farmor o farfar :) sååååååå söta små virriga farföräldrar! dem gillade jag verkligen! Och ännu bättre var alla söta bilder på chrissi o hans syster från förr..gud, va söt o oskyldig han såg ut. fast de va längesen nu ;)

Nej nu orkar jag inte skriva mer..får huvudvärk. ;p
Förresten mammis, grattis på namnsdagen :) du är underbar!
Älskar er familjen :) vi har alltid varandra.

Puss o kram alla andra :)


Kommentarer
Postat av: Marcus F.

Haha, "och nån tjej"! :)

2009-11-19 @ 13:45:59
Postat av: Johanna

Tur att ingen av oss orkade prata med varandra på hemvägen ;p

2009-11-19 @ 14:31:57
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!