Blondera mera!

Tisdag idag..hmm, vad står på schemat?

Jag ska jobba lite, men börjar inte förrän 21.. antar att vi bara ska duka upp o ställa iordning lite bord tills morgondagens konference.
Dagens måsten är absolut att sola och blondera håret. (!)
Världens utväxt nu..usch o fy :S
Annars har jag inplanerat en middag med pappa, som hellre ville fira farsdag idag än i söndes. Har köpt en liten grej till honom också som jag vet att han blir glad för :)

Nu börjar det närma sig Reunion..ska bli skoj att få träffa alla igen.
O tack så mycket ni tre söta tjejer från jkpg som hjälpte mig med biljetten. Supergulligt! :)

N
u ska jag ta mig en kopp kaffe o ringa o väcka min lilla morgontrötta men världigt söta pojkvän.
Pusseli! <3


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Johanna! Tack för en bra blogg :). Hur ofta brukar du blondera ditt hår?? Tar du hela utväxten eller bara slingor??



Kram

2009-11-11 @ 18:21:52
Postat av: Johanna

hejhej lotta :)

kul att du tycker det..va glad jag blir :)

hur ofta jag brukar blondera håret varierar lite..men var 4-5 vecka ungefär. förr gjorde jag alltid slingor men numera färgar jag bara utväxten, både smidigare och bättre för håret. dessutom brukar det bli ett jämnare resultat.. :) kram

2009-11-11 @ 19:11:52
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: sanna

det är luuuugnt :)

2009-11-12 @ 01:18:19
URL: http://saannaavdic.blogg.se/
Postat av: Lotta

Okej tack så mycket för svaren :). Brukar du blondera din utväxt själv?? Eller har du någon som hjälper dig?? kram

2009-11-12 @ 12:58:15
Postat av: Lotta

Kom på en fråga till :P. Har du något tips på en bra blondering?? Vilken använder du?

2009-11-12 @ 13:03:35
Postat av: Johanna

Lotta..jag brukar inte kunna blondera hela håret själv, svårt i nacken ;p så mina tjejekompisar hjälper gärna till. bra blondering, jag brukar använda schwartzkopfs blondering (5-7 nyanser)..och låta blonderingen sitta i minst 50-60 minuter för att säkert slippa gula nyanser. det enda du bör tänka på är att undvika att få blonderingscreme i hårbottnen, vilket kan svida oerhört iom att det är frätande. lycka till nu, tjejen :)

2009-11-18 @ 20:30:36
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!