Årets första julshow!

Genrepet..haha, jo det var underhållande.. väldigt virriga på scen och ett avbrott mitt i av att brandlarmet utbröt :D men som sagt, sjukt underhållande o en för övrigt trevlig kväll. Slutade på zoobar o dessförinnan hann vi med både tempel o utposten.
Var lite bakis igår så orkade inte blogga...*skäms :)*

Årets första julbord blev lyckat, lite för lite folk men annars jättebra stämning o glada människor.
Idag kommer bli ännu mindre, såg att det bara va 250 bokade. Men premiären är densamma varje år..själv hade jag inte heller varit sugen på julbord en hel månad innan självaste julafton.

Har funderat över o göra om min blogg..eller kanske skaffa mig en helt ny, start from scratch. Någon som är duktigt på såntdär o kanske hade velat hjälpa mig? :)




Nu blir de en kopp kaffe o puss m chrissi, hörs i dagarna! pusslipusslo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!