6 röda rosor

Mötet gick bra, blir 1100 ätande gäster o 2400 totalt :) så det ser vi fram emot! sista anhalten i ladies night för säsongen..det kommer bli den bästa ;D hihi.


O när jag kom hem stod det 6 röda rosor på bordet, som min chrissiälskling köpt till mig.
Du är den enda för mig, älskling..hoppas du vet hur mycket jag tycker om dig! Förlåt om jag inte alltid är lika bra som du på att visa det, jag har mina stunder då jag är rädd, då stänger jag in mig i mig själv..önskar att jag varit mer som du, starkare o inte så rädd för allting. Hanterat situationer på bättre sätt..inte varit så naiv o godtrogen.. Jag vet att jag har många brister..

Förlåt mig..

Hade du inte varit vid min sida genom allt, vet jag inte vart jag hade varit idag. Jag är tacksammare än ord kan beskriva..du är den jag väntat på hela mitt liv. Min drömprins..och superhjälte.
Ingen har någonsin fått mig att må som du gör..du får mig att sväva fram o njuta av varje sekund av min vakna tid. Alla bekymmer försvinner med ens jag tittar in i dina rådjursbruna ögon och du håller mig i din famn. Det känns som jag lever i en drömvärld..det är för bra för att vara sant. 

Ibland vaknar jag om natten o undrar när min dröm ska ta slut..känns som att jag inte kan vara älskvärd en så underbar o fin människa som du är. Det är då jag trycker bort dig..för att jag är rädd för att mista dig. Men lova att aldrig lämna mig, utan dig är jag bara ett tomt skal.. Försök o se igenom min fasad o förstå mig..som du förstod dig själv. En dag är jag där du är nu. Låt bara tiden få läka såren i min själ..det är jag, inte du älskling.

Men glöm inte..att jag kommer vara vid din sida geom allt..för all framtid. Det lovar jag dig.Du är den enda rätta för mig och du kommer alltid ha en väldigt speciell plats i mitt hjärta..


 
Kyss din, bara din Jonna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är patetisk.. Vaddå du är inget utan din kille, du är fan sorlig. Behöver ha en kille för att va ngt..



Lilla dumma blondin!

2009-11-04 @ 11:28:07
Postat av: Johanna

haha du har nog rätt tjejen..en gång finner du nog kärleken du med! lycka till :) kraaam

2009-11-04 @ 14:10:02
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag har världens bästa pojkvän och vi älskar varandra.. Men för det är jag "inget" utan honom.. Jag är en egen person som har eget liv med vänner, familj, egna intressen m.m.



Du är bara patetisk!

2009-11-05 @ 08:10:28
Postat av: Johanna

jag är glad för din skull :)

såklart har jag också ett eget liv utan chris, men jag skulle dock blivit förkrossad om det tog slut mellan oss, efter allt vi gått igenom tsms. (ps. det var en kärleksförklaring..du borde testa, det uppskattas)

2009-11-05 @ 12:18:31
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Chris

=)! Baby! Du är det sötaste som finns =)! Och det är nog jag som inte klarar mej utan johanna (gammal & nersupen)....

Hanna, dont hate us because we´re beautiful ;)

2009-11-05 @ 15:53:48
URL: http://www.christhediss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!