Första inlägget från Magaluf :)

Resan har gått bra, jag mår bra och allting är allmänt helt underbart.. :)

Jag har träffat en jättehärlig tjej som jag redan efter första dagen kom jättebra överens med, Stephani, vi blev placerade i samma rum. Hon ska också stanna efter skolan, så imorgon ska vi kolla på vår första lägenhet. :D Det är en studio, dvs en "etta" så man kan bara sova två där. Vi får se om vi tar den, för en annan tjej, Matilda ville gärna också vara med o bo med oss. Sen är det ju alltid skönt med lite mer space också.



Här är vi som antagligen ska bo tsms, Stephani Matilda o jag :)

Dagarna här har varit intensiva, jag har knappt hunnit höra av mig till någon där hemma, jag är ledsen! Jag har inte ens hunnit köpa spanskt nummer, när jag gjort det o hinner till en dator så lovar jag o skriva numret här på bloggen.


Här är jag tsms m några från barskolan

Massa fler bilder kommer komma :) så håll er uppdaterade på bloggen om ni är nyfikna.

Kommentarer
Postat av: yohanna

Shit vad roligt Johanna att du har det bra där nere. Har varit inne och kollat stup i kvarten om att du ska skriva ett inlägg. Är så glad för in skull :D

2009-05-07 @ 20:31:02
URL: http://mammayohanna.blogg.se/
Postat av: Senchy

heeeeey gumman!! so good to hear everything is ok!!

saknar dej!

2009-05-09 @ 14:56:39
Postat av: Gabbe

Jag hoppas du har det jättebra, glöm nu inte att höra av dig!! ;) kram

2009-05-09 @ 16:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!