Bara ett inlägg..

Idag kom flygbiljetten till Mallorca med posten :D wee

Gabriel ringde till mig från Afganistan! Det var skönt att höra att allt hade gått bra på ditresan.
Har inte så mycketatt skriva om idag.. Jobbade på Pärlan igår, det var en konference o mässa för poliser o brandmän.  På kvällen nalkades bio m Benny som fyllde år. Sammanfattningsvis..en toppendag ;)
Idag, har jobbat extra på mitt förra jobb. Jobbade tsms m Roger, som även han blivit uppsagd. Haha, härligt att dem redan behöver ringa in oss ;) Man måste bara älska Ace..


Adios, nu ska jag hämta mig ett glas Chill out-rödvin. :) Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!