Hemresan

Hemresan gick bra, fast kunde inte sova ett dugg. Vägen ner till Göteborg, var liksom Yohanna sa inge vidare. Småvägar, mycket hit o dit, skumpigt o ja..inge vidare helt enkelt. :/
Vägen från Göteborg till Helsingborg va mycket bättre, det var motorväg mest hela tiden. Men så fick jag också ettt original bredvid mig. Skriver inte vad han gjorde här men.. usch, han var äcklig!
När jag anlände till knutpunkten stod söta, lilla pappa där o hämtade upp mig med all packning o körde mig hem. Tack pappa :)

V
äl hemma var det en dusch o packa upp som gällde. Sen kom Grabriel m thaimat  en flaska vin. Söt är du :)
På kvällen fick jag ett ess av Benny som frågade om jag ville följa med til Tyskland dagen därpå o handla lite sprit. Såklart ville jag väl det. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!