Tyskland tsms m Benny

Benny kom o hämtade mig vid 8 tiden.. Det blev frukost tillsammans på båten, Hamlet, över till Danmark.
Han skulle på möte i Danmark också, så på ditvägen körde vi inom ett företag o jag väntade i bilen, var så trött så tänkte att jag kunde sova en stund. Inte gick väl det heller. Han var borta i 2 ½ timme.. haha, jag tog hans bil o kärde en sväng ;)
Väl framme i Tyskland o Bordershop var det dags att handla. Det blev masssor kan jag säga.. Så nu har jag en hel årsförbrukning hemma ;)




Det var en härlig tur Benny, tack för allting. Du är en helt underbar kille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!