Söndag, Systrarna Bakfull

Söndag söndag, härliga söndag..

Mjaa, kanske inte för alla. Ulrika o Yohanna tog gårdagens utgång väldigt hårt.. Sussade sött hela dagen, ända tills kl 4 faktiskt, haha. Dem här två värmlandsbrudarna är inte vana vid att gå ut. ;)
När dem vaknade blev det lite mat, stuvade makaroner o falukorv. Sen kom Travis pappa Micke o lämnade Travisen. Han hade varit där över helgen..det var pappa-helg.
Åh vilket kärt återseende, han log med hela ansiktet när han såg mig o jag gjorde likadant.
Han är väldens bästa lilla bebis! Sjukt sugen på att skaffa mig en liten när jag ser honom.. Men de får nog vänta, har en del saker att hinna med innan dess..
Bartenderutbildning, resa, flygvärdinneutbildning, flytta.. sen kanske det blir en liten gullig bebis, vem vet? :)



Här sussar Systrarna Bakfull sött..

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du, det är kvar på att man måste vara över 160cm för att bli flygvärdinna..såduvet

2009-03-11 @ 20:26:50
Postat av: Johanna

anonym, jag vet :) men med kontakter o en härlig personlighet kommer man långt ;)

2009-03-15 @ 12:42:08
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!