Söndag, Ck lurade ut Ida i svart backe

Söndag, jag var uppe med alla andra o åt frukost. Det var lite jobbigare för Johanna.. hon kom till frukosten sist av alla o efter den gick hon in o la sig igen. Och sov bort hela dagen..
Nej, om jag så had varit så bakis att jag hade spytt så hade jag aldrig kunnat ligga stilla i en säng en hel dag, speciellt inte när man är på semester! Men alla gör vi som vi själv känner för!

Vi mötte upp Ck i backen, han skulle lämna Åre samma dag. Åka hem till sin kära hemstad Helsingborg m all dess charm. Typiskt att han bokat in det just denna veckan.. Men fick en hel dags åkning tsms iaf. Det var härligt!
Något som var mindre kul, men nog välplanerat från hans sida.. var att han lurade ut mg o Ida i svart backe. Haha, jag tog mig ner relativt bra men Ida trillade ett antal gånger o sen gav hon upp o kasade ner på rumpan. Stackars Ida..jag tror faktiskt att det förstörde hela hennes dag.

Väl hemma, vid 4-5 tiden låg Johanna fortf i sängen o mådde inge vidare. Sen vet jag inte om det bara var utgången som åstadkom hennes tillstånd men det var iaf vad det kändes som.. Vatten för hennes del den kvällen.
Vi andra drack vin o åt chili con carne, som Ida o Fredrik hade kokat ihop. Jättemumsigt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!