Onsdag, kastrullorkester och bastubad

Onsdag, massa skidor blev det..vi åkte på lite olika håll, Ida o Fredrik ville åka på sitt håll, Johanna o Daniel på sitt. Själv åkte jag tsms m Jenny o Niclas vilka jag spenderade mest av tiden med på resan. Men det är kanske inte så konstigt..
En inplanerad afterski tsms hade vi iaf kommit överens om, klockan 16 på Fjällbacken. Med hela gänget samlat beställde vi lite mat o dricka. Haha, säger jag, men jag förstår dem..dem ville såklart se mitt leg :D
Nej, så långt hade ju inte jag tänkt så det låg ju hemma och ingen dricka blev det för mig. Haha, tji fick jag.

Jag o Jenny bestämde oss för att åka hem o bada bubbelbad istället, vi var stelfrusna. Dem andra stannade och vi fick reda på att dem hade haft skitroligt efter vi gått. Såklart :p
Men jag o Jenny åpngrade oss inte ett dugg, såvägen hem tog vi en sväng genom Barnens Björnskog. Där satt björnar o pratade o sjöng. Jättemysiga backar..
När vi kom in i stugan satte vi på bastun och bubbelbadet medan vi bytte om till bekini och öppnade en flaska vin.
Efter några timmar kom dem andra insläntrandes, fulla o glada. Dena dag var det Johanna o Stisses tur att laga mat.
Det blev färsk naturell pasta, m en parmaskinksås och ruccola därtill. Jättemumsigt det med! Duktigt Daniel!
Efter maten blev det dags för kastrullorkestern, haha. Men det talar vi inte mer om, What happens in Åre stays in Åre ;)
Det var en underbar kväll! Alla släppte loss, o då menar jag alla! ;)

 Daniel o Johannas mat
Ägg-shot till dessert! :D
 Sen började festen..haha :D 
 Tillochmed Johanna släppte loss ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!