My side of Town..

Idag var jag på arbetsförmedlingen, anmälde mig o sådär.. Det är lite underliga människor som befinner sig därnere, tycker jag.. Själv försökte man göra färdigt sitt så fort man kunde för att snabbt komma därifrån.
Det gick fint..dock fick jag inte anmäla mig som arbetslös utan som timanställd iom alla mina extrajobb.

Annars har det varit en härlig dag.. packat upp alla mina väskor från resan. Ätit middag m pappa. Och varit o hämtat hem min lilla kise :) Man märkte hur mycket hon saknat mig, hon släppte mig inte ur sikte på hela dagen. Aww.. <3 puss på dig!

Christian ringde mig från Australien idag!! Åh gud, va glad jag blev.. Saknar dig, hjärtat! 

Nu är jag hemma hos Magnus, reder upp lite gammal tjafs eftersom vi inte pratat på typ en månad. Orkar inte bråka med folk, det äter upp så mycket energi som man kan ha till så mycket annat så mycket roligare.


Sitter o tittar genom hans låtar på datorn..haha, o så hittade jag denhär. Den va nog min favvolåt när jag var yngre, tror jag. Minns ni den..? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!