Lugnet innan stormen..

Idag hade jag visning på lägenheten, det gick väl sådär. Han tyckte inte om at jag skulle ha 20% för att hyra ut den möblerad. Är det bara han eller tycker ni också det är för mycket?

Jag hade önskat at lika många var intresserade som när jag först kom upp med förslaget, förstår inte det.. folk bara backar ur när det väl kommer till kritan? Hmm, sånt tycker vi inte om. :(

Dagen har bestått av fika tsms m farmor o pappa, lunch m Magnus, eftermiddagskaffe hos Martin. :D sällskapssjuk, nejdå inte alls ;p
Åh dessutom fick jag iväg alla viktiga papper som skulle sändas, har bokat tid på lasarettet och skickat tillbaka min spanskabok till Adlibris. Hann inte med kursen som jag hade tänkt hinna innan spanienresan. Tråkigt nog ;(
Sen har jag bjudit ner Yohanna till Helsingborg någon helg som passar framöver, hon behöver det efter alt tråk m brorsan min som varit på sistone.. Såklart frågade jag bror min först om det gick för sig, o det gjorde det.

Det blir nog inte många inlägg denna helgen, för jag kommer ha fullt upp..
Sundspärlan imorgon, 18-03. Sova o äta. Lördag, Olympiabowling 11-17. Äta o byta om. Sundspärlan o albanfest, haha, 20-04. Sova sova sova. Och på söndagen lär jag vara ganska slut..o då vill jag bara bli ompysslad.
                                                       

Men alla nära o kära..hoppas ni får en förtrollande härlig helg!
Pussar o kramar från mig!


Kommentarer
Postat av: Säääwrah

jonna sötnos, du behöver inget spanskt bankkort där nere och inte heller behöver du kunna spanska :) alla pratar svenska haha

2009-03-27 @ 10:16:36
Postat av: Johanna

Haha, ja jag har hört det.. ;) men det var ifall jag skulle till fastlandet o jobba. Bankkonto mest för att jag gillar inte o ha pengar löst o att de kostar varje gång man tar ut på sitt Visa i bankomater. Äsh, vi får se..

2009-03-27 @ 13:59:23
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: yohanna

Jag håller med. Face is the shit ;D

2009-03-28 @ 21:19:07
URL: http://mammayohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!