Just an ordinary day

Det har varit en bra dag..

Fick sova ut, sov ända tills klockan var elva..härligt!
Sen åkte jag o hämtade pappa som gärna ville med mig en sväng o fixa o dona. Tror att han börjat inse att jag verkligen ska åka nu..stackarn, han trodde nog bara jag hittade på hela tiden. Älskar dig, pappa <3
Magnus ringde o ville ha skjuts till sitt nya jobb (vill inte nämna vart än), o jag tyckte att det var inte mer än rätt att ställa upp..så mycket som han gjort för ig de senaste året. När vi kört honom åkte vi o fixade med arbetsförmedlingen, skickade in alla papper dit o til SEKO. Sen åkte vi til banken, jag frågade om man behövde nytt personnummer, hur det funkade med nytt konto i spanien o sådär. Dem visste verkligen ingenting på banken, haha, så det blev till att ringa spanska ambassaden. Där fick jag lite mer info..

Sen åkte vi o tvättade min bil..så nu glänser den, mina lilla solstråle :) 
O jag ringde min hyresvärd. Är ju tvungen o fråga om jag får lov att hyra ut lägenheten medans jag är borta..
Sen ringde jag Kenni o frågade om han hade plats ute i sitt garage till min bil, ett halvår, medan jag är borta tänkte jag ju såklart ställa av bilen.
Det hade han, tack så mycket :)
Samtidigt ordnade jag en visning på min lägenhet kl 17 på torsdag. Och en i nästa vecka för Daniel o Johan, som också var sugna. Det går bra nu.. :)
Sen har jag ringt till Sundspärlan och fått arbetsgivar intyg hemskickade. Var även på Olympia bowling en sväng och skrev på intyg o träffade chef Agneta.. :)

Nej, annars har jag inte gjort så mycket idag.. Nu är jag hemma o tvättar o städar. Snart kommer Marcus hit på kaffe, det var så otroligt längesen jag träffade honom! Närmre ett halvår sedan, tror jag. O vi som en gång var bästa vänner..
Det är lite skamligt..

Ta vara på era vänner medan dem finns här ibland oss..
RIP Malin Björling. Hoppas änglarna tar hand om dig på andra sidan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!