Ny lägenhet!

Hola!

D
et finns så mycket o berätta att jag inte vet vart jag ska börja..
Jag mår helt underbart, jag trivs bättre o bättre för varje dag och vill inte komma hem till sverige på ett bra tag, jag jobbar på och trivs även med det bättre o bättre för varje dag. Det tar ju ett tag o känna sig hemma innanför baren, men jag är på god väg :) Jobbar på ett ställe som heter e4an, vilket jag redan berättat. Men hittade en länk häromdagen jag kan dela med mig av.. http://www.e-fyran.com/   :)

Ehm..vi skaffade oss en lägenhet lite o sista stund 3 dagar innan vi gick ut barskolan. Det var väl inte den finaste o bästa, men vi tänkte att bättre med en lägenhet än ingen alls. Betalade inte så mycket, bara 8000 i månaden. Men det tog inte så lång tid förrän vi insåg att vi var tvugna o skaffa något bättre. En dag senare hade vi en ny lägenhet :) This superwoman can fix, haha.
14e våningen, säkerhetsvakter hela natten, lås för att komma in o ut ur porten, världens underbaraste o vackraste utsikt. Sånt du bara drömmer om eller ser på vykort. Nej, men jag är ganska nöjd faktiskt :) Vi bor tsms 5 tjejer så det blir inte så dyrt även om hyran ligger på 1400 Euro i månaden, (blir typ 15 000 svenska).
Jag lovar o lägga ut bilder så ni ska få se hur jag har det. Lovar lovar!

H
ar väl inte varit den bästa på att blogga när jag varit här nere, innan var det ju minst ett inlägg om dagen. Det känns väl som att jag får lägga bloggen på is lite, ni kan kika in någon dag i veckan o se om jag skrivit något men det är inte första prio just nu. Som mitt schema ser ut just nu jobbar jag 19-03 sex dagar i veckan, ledig söndagar. Ska försöka uppdatera bloggen varje söndag men jag kan inte lova något. Vill ni gärna veta hur jag har det har ni ju mitt spanska nummer :)

Nej, nu måste jag röra på mig.. Jag o Chris ska åka iväg en liten tripp ikväll, tredje gången jag lämnar Magaluf sedan jag kom hit. Nästan sorgligt, måste bättra mig. Imorgon blir det nog Porto Pi också, ett köpcentrum en bit utanför Magaluf. Fick lön idag så blir till o shoppa lite kanske :) Räknade ihop dricksen för veckan, blev 120 Euro. Ändå inte fy skam när säsongen inte ens börjat än. Well well, jag bara babblar på..nu måste jag gå.

Ta hand om er där hemma, jag saknar er allesammans. Önskar jag kunde bjuda hit alla mina nära o kära så att ni får njuta lika mycket som jag. Varför är man bara inte är miljonär.. :(
Hoppas att lilla mammsen kommer iallafall, för jag saknar dig jättemycket och du förtjänar det efter vad du gått igenom dem senaste dagarna..ingen förtjänar atta behandlas sådär o du ska veta att jag tänker på dig. Varje dag.

Mamma o pappa, jag älskar er!

Hasta luego, amigos! puss o kraam :)

Kommentarer
Postat av: Marcus Friberg

Härligt att du trivs! :)

2009-06-08 @ 01:07:48
Postat av: Anonym

Saklart jag gor marcus, det vet du. Jonna gor aldrig nagot halvdant :) mar du bra? du kan val komma ner en svang? halsa alla dar hemma..puss!

2009-06-10 @ 21:52:37
Postat av: camilla.. :)

Du måste berätta lite mer om killen... :)

2009-06-11 @ 09:41:52
Postat av: Johanna

Camilla, vem är du? :)

Jag berättar gärna om Chris, vad är det du vill veta..?

2009-06-14 @ 15:37:48
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Kristina

Har varit på Magluf flera gånger och sett den där Chris. Sjuuukt het! Verkar vara en riktigt bra kille oxå! Känner du honom Johanna?? Lyckost ;)

2009-06-14 @ 16:20:35
Postat av: Erica

Är det pojkvännen din eller? =)

2009-06-14 @ 16:53:02
Postat av: Anonym

Kul att Chris själv kommenterar här i förklädnad till Kristina.. ;)

2009-06-14 @ 16:57:56
Postat av: Cindy

Hey Barbie!



Kan du inte blogga om hur de känns att ligga med ngn annans pojkvän? Chris är inte singel som du vet.



Grym pose by the way! Haha!



/ Cindy

2009-06-18 @ 23:38:35
URL: http://barbiesleepswithyourboyfriend.com
Postat av: Madeleine

shhit va folk ønskar andra otur! Avundsjuka sæger jag bara...tråkigt!

2009-08-16 @ 05:00:20
Postat av: Anonym

shhit va folk ønskar andra otur! Avundsjuka sæger jag bara...tråkigt!

2009-08-16 @ 05:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!