Off we go.. Åre nästa

Idag bär det av.. till Ååååre :)

V
i är sju stycken som ska bo i Bävern, http://www.husiare.se/bavern_275.html .
Det var väl tänkt at vi skulle fylla upp platserna, så vi skulle bli tio men inte många som har råd nu i dessa tider..tyvärr.
Dessutom fick Björn, min söta inneboende för ett tag, nytt jobb och han kunde tyvärr inte få ledigt. ;(
Jättesynd, men men.. vi klarar oss nog ;) Har ju både runken, ck o simon att se fram emot att träffa när jag kommer upp.  Tåget avgår 20.20 från helsingborg. Anländer 22.32 till Göteborg, sedan bytar vi där till natttåget mot Åre som avgår 22.52. Framme i Åre är vi imorgon förmiddag, 10.59. Ska bli jättehärligt o komma iväg! Jag har längtat så o nu är den dagen D.. Sjukt, det som väntar på något got väntar trots allt inte för länge ändå.. O tur är väl det!? :)
Håll nu stälnningarna här hemma, jag är hemma igen den 12e mars.. (vet inte om jag har möjlighet att blogga fram tills jag kommer till arvika, den 8e..men har ju alltid en mobil om ni skulle sakna mig för mycket ;) )



I österrike förra året.. herregud, hoppas de funkar bättre i år :D

I'm out of here.. Hugs and kisses!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!