Pappas dag

Hej mitt vackra vinterland..

Jag tycker det är så mysigt med vintern..när snön faller och pryder vårt fina landskap. När snön knastrar under skorna när man går o håller i varandras händer. När man sitter inomhus och dricker varm choklad, sitter i sin älskades famn o tittar ut på när snöflingorna singlar ner utanför fönstret. Gör snöänglar..o kastar snöboll :)
Eller också är jag bara totalt..helt o hållet..av hela mitt hjärta..fullständigt..jätte..jätte..jätteförälskad och totalt förblindad av min kärlek till dig, min fina Chris älskling.

Det måste vara så för det är ju faktiskt svinkallt ute..vinden isar i kinderna och fryser rumpan av mig för jämnan, håller mig knappt kvar på vägen när jag kör bil och gå kan jag knappast ens, därför de ju är glashalt på trottoarerna.

G
årdagen var såå mysig. Blev varm i hela mitt hjärta av hur glada Chrissys föräldrar blev av vår julklapp :) Dem fick boende på Scandic Horisont inkl frukost, fritt inträde och gratis mat o dryck inkl biljett till showen en smak av vegas på sundspärlan. Dem var så söta, så tacksamma, glada o nöjda. Bara att se deras ansiktuttryck hade betalat hela biljetten. Söt-söt-sötaste! tkr om er!

Idag är det pappas födelsedag.. han fyller 52 härliga år! Men ser inte en dag äldre ut än 40 ;)
Grattis till dig pappsen! :) hoppas du haft en fin födelsedag!
Vi var o grattade honom förut jag o Chris, Johan var där med. Han blev jätteglad för alla presenter :) faktiskt nog gladast för Chrissys present..en 12-årig single malt whiskey. Du är nog mer lik Kjell än du tror, pappsen!
haha nehe-e du, skoja bara! ;)




Nej, nu ska jag värma lite nyponsoppa med vaniljglass o mandelbisvier i till mig o min baby. Mumsfillibabba :) hörs sen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!