Min lilla bettan..

Nu har jag äntligen tagit det stora beslutet..dock med mycket eftertänksamhet.
Nu har jag sålt min..kära..lilla..söta..supersnabba racerpolo! :|
hmmm, vart de rätt tro?

Nej men jag har funderat över det ett tag o så..iom att vi ändå ska iväg till våren o behöver ställa av den o trixa igen och dessutom har vi ju chrissys bil. Sen så är det ju svindyrt att parkera hos mig, så pengarna rullar snabbt iväg..
Dessutom fick jag ett så oemotståndligt erbjudande så jag inte kunde låta bli.. ;)

Mehh..trött jag blir på mig själv! Fortfarande inte färdig med mina julklappar.. o nu börjar all hysteri o julstress hos folk, dem är som galna på köpcentrumen! Verkligen heeelt crazy! Drar o sliter i saker o ting..utan att visa ett dugg respekt för någon annan person!


Tillochmed dem gamla är som tokiga.. ;)


Hepp..nu ska jag mysa lite m Chrissy och slå in paket :) Sen blire nog en god julcider och lite chicken alá king :) mums!


Kommentarer
Postat av: Nat

Vart ska ni till våren? BLir det Magaluf för er del igen eller?? =) Ha det bra!!

2009-12-22 @ 13:01:57
Postat av: Johanna

Aah, vi hade tänkt ta oss ner till mallorca till sommaren igen..som det ser ut nu så blire så. :)

2009-12-28 @ 19:14:20
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!