Älskar julen :)

Heeej allesammans :)
Vet ni vad? Jag tror att jag är världens lyckligaste tjej med en så underbar pojkvän som jag har.. Han slutar aldrig att förvåna en :) :) :)

*du är min prins*

Helgen har varit stressig, massor med folk men gud va roligt vi haft! :D
Jag älskar mitt jobb..
Gårdagen gick bra med allt vad det innebar..hade jag inte haft min mamma och chrissy till stöd vet jag inte hur jag hade mått, tack så mycket, ni är underbara! <3

Som sagt, det har varit en stressig helg..inte hunnit blogga. Försökte ta igen det med lite julbilder :) tänkte att det kunde vara lite kul.. här kommer dem :)


 Chrissys design av en julgran :)
 Va tycker ni om vår fina julstjärna?
 Chris stolta inköp.."han var bara tvungen"..en superful sjungande o dansande tomte!


Nu ska jag värma lite choklad med xante till oss sen blire ett nytt avsnitt av paradiese hotel o massa mys :) pussenuss.

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej fisen. kan du inte lägga upp bilder på din lägenhet , är så nyfiken på hur den ser ut :) nu när man följer din blogg haha när drar ni ner till mallis ? vill också:( pusskram

2009-12-17 @ 03:47:50
Postat av: Lisa

Hej Johanna!

Jag föjer din blogg, men har inte kommit under fund vad du jobbar med?? :)



/Lisa

2009-12-17 @ 15:10:25
Postat av: Johanna

Matilda .. såklart hjärtat, så glad jag blev att du läser min blogg! :) :) :)

Jag saknar dej, min lilla trollunge! <3



Lisa, jag jobbar som bartender!

hur hittade du mig då? kram :)

2009-12-17 @ 17:51:42
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Okej =). Jag hittade dig när jag sökte efter rosa bloggar.



kram

2009-12-18 @ 11:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!