Just another Sunday..in paradise :)

Sömndag..ah, de kan man säga :)
Nej, vi har faktiskt varit duktiga idag - jag o älskling har städat hela lägenheten!

Blev ju aldrig av att Chris o bror min träffades i tisdags..men Johan kommer til helsingborg ikväll så han har lovat att komma inom en sväng o hälsa på. grejt! :)

Helgen har varit grym, bra försäljningssiffror o massa trevliga människor. (frånsett "mr big dick" i fredags..)
Kul att täffa Jenny också, som kom in o gästspelade lite nyss hemkommen efter sin kryssning till Karibien. Gosh, jag önskade att jag var i dina skor där, gumman..

På tal om skor.. Åh, jag hittade så sjukt heta pumps inne på Bianco när jag var i Malmö. Ett ganska självklart tillägg på önskelisan :)

Elr.. inte heta ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!