Dont worry..just hurry!

Igår var jag hos Johanna o gjorde nya naglar..blev lite vinterinspirerat, isblåa med snökristaller på! Jättefina! :) du är så duktig, gumman.. *kärlek*
Också laddade jag ner Rederiet igår, på tal om inget.. :D haha, blev ju nästan sentimental..minns tillbaka på hur hur man satt klistrad framför tvn varje torsdag kl 20.00, minns de som de var igår.. fast då var man inte gammal.. :p

                                                   fina va? :)

Idag blire mysdag..hänga upp lite julgranskulor och min stora röda julstjärna i fönstret, de kommer bli så fint!
Älskar julpynt..och juleljus..o snöänglar..och julklappar..och umgås m mina nära o kära. Mmm :)
Sen ikväll kanske en sväng hem till mammsen, henne har jag inte träffat på hur länge som helst känns de som!
Åh just de..fika med Caroline med! O Sena! :) nu blev de mycket..haha, tur att man inte är tankspridd! :D

Nehepp..då hinner jag inte sitta här o slösurfa längre. Mat först! Blir nog lite panerad fisk m hollandaisesås o kokt potatis, det blev jag jättesugen på. :) Mmmums! Vi hörs kanske senare. pusseli! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!