Årets underligaste julklappar..?

Annandagen firades hos min familj i Skåne..tillsammans med mamma, pappa o bror :)
Vi åt dansk fläskstek, de va jättemumsigt. Det gjorde du bra, mamma! *love you*
Gud, va glad jag blev i år..över alla mina julklappar! Tack så jättemycket allesammans! Dock vet jag inte hur min bror tänkte när han köpte en dinosuarieväxt till mig o bajskaffe till mamma..


Årets underligaste julklapp..en 290 miljoner år gammal växt, tack brorsan? :)


Ytterligare en väldigt fyndig(?) julklapp från bror min..
Världens mest exklusiva kaffe, kostar 6100:-/kg .. och är de rostade bönorna i avföringen från en palmmård.
- Dvs kaffe gjort på bajs som kostar multum?..för en enklare förklaring.



Här prickade du iaf helt rätt, brorsan. Det fina vinstället som du gav mig o Chrissy :) tacktack :)

Sen årets allra bästa julklapp kom från älsklingen min..
han gav mig mina efterlängtade o ursnygga BIANCOSKOR! :D

Tack tack tack tack tack tack mitt hjärtegull! Du är heelt fantastisk! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!