What a mess !

Nu har byggkillarna kommit igång med byte av dörr o fönster hos mig.
Finally, det var fan på tiden!
Det var mer jobb än dem hade fönväntat sig och det blir bara skitigare o skitigare här..massor med byggdamm, träflisor och smuts överallt. Usch, hur ska jag kunna få det rent o fint här tills Simon flyttar in?
Nej, det är ju just det som är problemet. Jag fick nyss reda på att dem kommer antagligen inte bli färdiga på hela veckan. Whoups, jag hoppas att Sinom inte hatar mig. Men hur kunde jag veta? Jag beställde ju de nya fönstret o dörren den 24e februari. Min hyresvärd är med andra ord inte den snabbaste :) han är däremot den snålaste! haha ;p

Ska ta lite bilder senare, så ni ska få se vilket mess här är..

Idag har jag växlat pengar, varit o gjort naglar hos Johanna, återlämnat mina böcker på bibblan, besökt alla min senaste arbetsplatser o fått vad för skit som nu arbetsförmedlingen behöver, köpt biljett till tåget som ska ta mig till Kastrup på lördag o unnat mig en glass i solskenet :)
Sen har jag ju packat en hel resväska full o fortfarande inte fått med mig varken underkläder, hår o hudvård eller skor..
Hmmm, kanske borde packa om? Dem säger ju att man inte behöver så mycket grejer, trots allt.. :)

...

Nu är det bara 4 dagar kvar...fjärilarna börjar kännas i magen, och jag är både rädd o så himla glad så samma gång. Jag trodde aldrig att jag skulle ta steget o våga lämna allt, and now I did :D så crazy det kommer bli!! Wiiihooo! :D



Magaluf Beach :) waits for me..


Kommentarer
Postat av: Kimpa

Ser nice ut.. akta dig för hajarna bara.. ;)

2009-04-29 @ 13:35:29
Postat av: Erica

hej!Du behöver inte vara rädd. Alla är supersociala och supersnälla! En sak du ska tänka på är att aldrig gå ensam. Har du det i åtanke kommer du ha världens roligaste tripp! 'Ska du bara ner för barskolan lr har du tänkt stanna? Såg du skrivti i andreas tjäderkvist logg p¨å FB.. på så vis jag kom in här. Ska också åka ner på söndag från Köpenhamn...lr.. antar att du åker samtidigt som andreas :). Hoppas du får jätteskoj!! Glöm inte att käka/festa på E-fyran :P . mvh /erica

2009-04-30 @ 01:56:37
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kim, jag lovar :)

Erica, tack för tipset! Brukar vara lite slarvig med dedär, men jag ska försöka tänka på det. Du ska också ner, så kul då träffas vi ju :) Du jobbar på e4an alltså? Du har fixat boende o allt redan? Jag ska gå barskolan den 2e maj - 23e maj, sen hade jag tänkt o stanna. Hoppas på o få jobb o kunna fixa boende, du kanske har några kontakter? :) kram

2009-04-30 @ 21:29:13
URL: http://totallymoi.blogg.se/
Postat av: A..

Alltså det är helt sjukt hur mycket jag känner igen mig i allt du skriver i din blogg..Och det senaste inlägget du skrev om att alla bara förstör, känner igen mig som fan! Men det handlar bara om andras avundsjuka.. Jag skrev tidigare att jag gärna pratar mer med dig så kan jag berätta vad jag gjorde då jag var i din situation! :) Har aldrig pratat med någon som vart i den situationen, skulle va kul och dela åsikter och höra vad du gör med dem som håller på snackar.. för jag är rädd att det håller på ta sönder mitt förhållande :(

2009-09-21 @ 16:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!