Jag är ett hatobjekt.. :|

Lördag, jag orkar inte ens prata om vad som hände och inte hände..
Tråkigt att det skulle bli ett sådant missförstånd..
Det var inte med flit, det vill jag att ni ska veta, skulle aldrig ha för avsikt att såra varken dig Emma eller My.
Jag borde kanske ha sparkat Mads i huvudet efter hans dåliga beteende, men är väl helt enkelt för väluppfostrad? Och till dig My, jag förstår att du reagerade som du gjorde efter att ha fått ett sådant upplägg på hur kvällen såg ut. Men som sagt, överdrift till tusen och snedvriden sannning. Det enda jag kan säga nu i efterhand är förlåt..jag tar på mig det som hände oavsett.

Söndag och krogbowling..jag började jobba 15-tiden..träffade både Kevin o Uwe.
Förut har det bara varit Mattias jag jobbat med, så det var trevligt. Uwe var toppen (68 år med många härliga historier att berätta om sitt händelserika liv) o Kevin sa inte så mycket.
När klockan började närma sig 17 försvann Kevin o Uwe ersattes av Pete, en engelskman som är restaurangägare till Akaret på Råå. Jättetrevlig man :) Han erbjöd mig faktiskt jobb på Ankaret i sommar, bara efter att ha jobbat tillsammans någon timme. Det tog jag som en komplimang men var tvungen att avböja pga mina planer på att få jobb på Mallorca.

Det var högt tryck o folk var fulla o glada..redan klockan sju kom första spyan. Haha, härligt med Helsingborgs krogfolk!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Jag läser faktiskt din blogg ofta, dålig på att kommentera bara. Kul att ha lite koll på vad du göra om dagarna ;)

2009-04-07 @ 16:53:42
Postat av: Johanna

Jag är glad att du läser, det är huvudsaken :)

2009-04-07 @ 22:49:31
URL: http://totallymoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!