Lundatripp..

Imorse ringde klockan 05.30 och jag flög upp med ett ryck. Min farbror skulle opereras i lund, och jag hade lovat att köra honom. Klockan 6.15 hämtade jag honom och pappa på Närlunda. Vi var framme vid 07.05 och släppte av honom vid sjukhuset. Sedan åkte vi o parkerade i centrala lund och tog en fika på ett italienskt cafe, jättemysigt ställe.
Sedan blev det en sväng på stan, kikade i lite affärer o sådär. Sedan begav vi oss till Nova köpcentrum, där vi mötte upp min bror och så åt vi lunch tsms. 

Därefter fick vi för oss att åka hem o titta på Johans nya kisemisar, två stycken. Alfons o Siri :) Jättesöta små härligt filurer!

   
Här har vi stora fina Alfons, Siri sprang o gömde sig när vi skulle fota..

Sen åkte vi tillbaka o hämtade upp Hardy, som hade fått dystra besked.. ;(
Cancern hade återkommit igen efter 3 månader. Dem opererade bort ännu mer denna gången än sist och han kan knappt prata längre. Dem ska skicka iväg delar av den bortopererade cancern för at se om hur dem ska fortsätta hans behandling. I värsta fall måste han starta en strålning på 30 behandlingar. Och ett ännu värre scenario blir att han får opererera bort struphuvudet och då kan han aldrig prata mer, utan får ha en knapp på halsen som han pratar igenom. Ni har säkert sett det på tv..

Jag vet inte hur jag ska reagera..jag satt bara helt tyst i bilen på vågen hem. Försökte koncentrera mig på bilkörningen men min blick var helt tom. Jag minns ingenting av färden från lund och hem.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!