Ptvi, för egocentriska människor!

Igår var jag så glad så att jag nästan lättade från marken, JAG HAR FÅTT UTHYRT MIN LÄGENHET :D Nu är det flera som är intresserade och det är upp till mig att bestämma vem som får den. Jag ville berätta för alla som kom i min väg, för jag var ju så jätteglad. Mitt ex loggade in o utan o tänka mig för berättade jag den glada nyheten för honom. Tänkte att han blir säkert glad för min skull, jag blir ju glad om det skulle gå bra för honom. Men hur dum får man bli!? Såklart skulle han förstöra det hela genom någon av sina dumma och elaka kommentarer.. Fan va jag blev arg! Så ringde jag Magnus, i ett försök att uppmuntra mig lite.. Tror ni då inte han också slängde ur sig något jävla korkat!? Jag trodde jag skulle spricka och stängde av telefonen efter att jag slängt luren i örat på Magnus. Eftersom min mobil så väldigt sällan är avstängd hade jag förstås glömt vad min PINkod var! Efter 3 försök så låste jag telefonen o behövde min PUKkod. Hittade jag min PUKkod? Nejdå..såklart inte!
Så från att ha varit världens gladaste o lyckligaste Jonna blev jag världens häxa med åskmoln omkring mig. Tack vare två nollor som jag inte ens borde lägga tid o energi på överhuvutaget..

Som tur var fanns min räddande ängel Nils inne på msn o muntrade upp mig..dessutom fick han vara min butler imorse. :) Ringde mig från Stockholm för att väcka mig kl 07.30, då min enda väckarklocka på mobilen egentligen skulle väckt mig.
Jag orkade inte gå upp då o bad honom ringa mig en halvtimme senare, o eftersom han är typ världens snällaste kille så gjorde han det för min skull :) Tack så mycket, Nils, min egna Sean Connery o privata väckarklocka. :D

Kommentarer
Postat av: yohanna

Vilken tur att du får välja vilken du ska hyra ut den till. Har du bestämt vem? Naw, du kunde ringa mig. Jag kan alltid få dig på bra humör vännen :) Tur att det löste sig iallfall. Skit i dina nötter till vänner!

2009-04-03 @ 17:46:35
URL: http://mammayohanna.blogg.se/
Postat av: Kitte

Killar va !!!



grattis till uthyrningen =)

2009-04-03 @ 21:47:57
URL: http://kittelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!