Utflykt till Kullaberg!

Idag är jag på jättebra hurmör :D

Dagen började med att jag vaknade vid 9-tiden, steg upp och slängde på mig min rosa Betty Boop dress. En kvart senare gav jag mig iväg till Oj för att handla frukost. Det var tungt o bära på all mjölk o juice, men det gick :) Väl hemma, efter vad som kändes som en mil, packade jag upp och ringde till Jennypenny. Jag handlade nämligen med mig lite extra bullar o pålägg så att vi kunde ha till vår picknick senare. Jo, ni förstår vi ska ta vårt pick o pack o åka till Kullaberg idag, besöka något som heter Nimis! ;p 
Det var söta lilla Sena som berättade för mig att det fanns.
Jag har aldrig varit där så det ska bli spännande, alla som varit där säger att det är en upplevelse..we'll see.

(Sena har bott i Sverige i 2 år o berättar för mig, som bott här hela mitt liv, om Nimis.. det är nästan sorgligt hur dålig koll man har..) 

Men vi hörs senare, jag lovar att ta bilder!    :)
Adios amigoooos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!