Har det varit påsk?

I lördags blev det lugnt, jag körde upp till Olympia där mina vänner hade en liten sammankomst i en av Patriciavillorna. Det var en så vacker lägenhet så att jag o Angelica stod där helt stumma. Fantastiskt!
Efteråt blev  det en sväng ner på stan, tittade på lite folk och åt varsin hotdog. Haha, fabulous. :D

Jag körde Angelica hem vid 01.30 ungefär, sen hämtade jag Benny o hans kusin som också hette Angelica. Skjutsade henne hem sen körde jag oss hem till Benny.
Mmm, vad jag har saknat honom! Det var skönt att få somna i hans famn igen..

Klockan sex väckte han mig o undrade om han inte fick lov att be mig om en tjänst. Hämta hans vovve som befann sig hos hans kompis nere vid drottninggatan. Mjo, haha, helt yr svarade jag att de kunde vi lösa. Så ner o hämta hans vovve Triton klockan sex på morgonen. vilken söting han är, han saknade ju honom såå...
Sen somnade vi om och när klockan vad tolv tyckte Benny att jag skulle stiga upp. Haha, jag hade nog kunnat sova längre om han inte väckt mig. :D det finns inget bättre än att sova.

S
öndag, jag orkade ingenting..usch, det var en meninglös dag. Jag gjorde inte många knop!
Men söndag är ju trots allt en vilodag.. :)

Och jag såg ett så fint program på tv.
Det handlade om Ellen, som bodde i Danmark, hon var 100 år gammal. Hon hade varit med om så mycket olyckligheter och minst både sin man o sitt hus, sina föräldrar och allt annat hon hade varit med om under sitt långa liv. Ändå har jag aldrig sett en så glad människa, hon sprudlade av glädje och optimism. Jag önskar att jag blir sådan om jag lever så länge..

Bilder på torsdagen och fredagen utgång kommer, i sinom tid..haha ;)

Hugs and kisses, lovely ones.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!