Every day is a new day..

Idag har det varit en fötrollande dag..helt underbart!
Känns som våren anlänt till Helsingborg, Sundets Pärla.
Gud, känns som jag börjar bli lite sentimental..hm, vad händer??

Morgonen, jag körde Benny till Scandlines, han skulle ta båten över och vidare till Kastrup. Han åker till Thailand, är borta i 10 dagar.
Jag kommer sakna dig, snygging..

Frukost hos pappa, tsms m honom o farmor. Min söta farmor, hon är härlig! Piggare än mig och ändå är hon 85 år gammal! Önskar att jag är som henne när jag är 85. Men då har jag nog redan loggat med det tempot jag lever mitt liv just nu..haha. ;p

Sen var jag tvungen o dubbelkolla lite saker med spanska ambassaden innan jag lämnar landet..var dem var sjukt otrevliga när jag ringde. Antingen behärskade han inte det svenska språket eller också visste han inte vad ordet service betyder. I vilket fall..jag fick reda på vad jag skulle och samtalet var över snabbare än förväntat. Sen ringde jag till Hanne, min personalchef på Ace, fick för mig att jag hade några timmars innestående lön. Visst hade jag väl det.. över 10 000 kronor, så det var ju tur att jag ringde. :) Så det blev Scandlines över o hämta pengarna bums! Dem var efterlängtade denna månaden, vill jag lova.. Sen blev det banken o sätta in dem, inte säkert att gå på stan med dem på fickan. Jaså, ni undrar kanske varför jag åker med Scandlines o inte med vårt allas kära Acelink? Det förstår ni, tar jag inte på en allmän blogg..men undrar ni kan ni ju alltid fråga mig ;p Visst har jag ett vettigt svar att komma med.. (nej jag är INTE bitter :D haha)

Efter banken var jag sugen på lite mat så jag åkte till Angelica på hennes nyinköpta Nattmackan uppe på Högaborg. Visst hade hon heller inte ätit något på hela dagen o vi tog lite mat. När vi satt där kom både Sena o Micke förbi. Micke stannade bara som hastigast o hälsade, Sena tog en kopp kaffe o berättade om sitt projekt hon var på gång med i Kroatien. Öppna en butik med kryddor o te, spännande. Senare tog vi oss hem till Sena, hon ville visa mig hennes lägenhet. Det var jättemysig, verkligen. You have a good taste, babe ;)

Hela dagen har gått, nu är klockan 20.20. Nej nej, det är långt kvar tills Jonna ska krypa i säng.. snart kommer ju Emely. Hon ska titta på min lägenhet över en flaska vin. Sen var hon sugen på o gå ut, men jag ska upp så tidigt imorgon o köra min farbror tll Lunds sjukhus, så det blir nog inte. Men en flaska vin blir det alldeles säkert. :)
 
Vi hörs imorgon mina änglar!    .v


Kommentarer
Postat av: Senchy

awww sweetie! thank u!

i had a nice time with u and hope to see u soon again!

will miss u so much but i know we will keep in touch and visit each other when we can.

<3



nimis snaaaart! =) hehe

2009-04-03 @ 12:50:02
Postat av: Marcus FRIBERG

Känn peppen!

2009-04-04 @ 10:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!