En tripp till Lund..

Gårdagen var mysig..

Den började med en tripp till Lund. Kanske inte av den bästa anledningen, min farbror skulle röntgas för att se om hans cancer i halsen inte kommit tillbaka. Under tiden han var på Lunds sjukhus gick jag o pappa en sväng på stan, tog varsin kaffe o en skagenbaguette. Mm, det var mumsigt..
Någon timme senare körde vi tillbaka till sjukhuset o hämtade upp Hardy. Det hade gått bra..han blev inte alls illamående av kontrastvätskan, så det var skönt för honom.

Sen blev det en tur på Väla, en snabb en..det var på tok för fint väder för att strosa runt därinne. Men var tvungen, skulle få PUKkoden till min kära mobil, för att kunna använda den igen. Sen märkte jag att min platttång slutat fungera och var tvungen o köpa en ny..

Sen åkte jag o pappa till Nattmackan, där Angelica gav oss rabatt på två jättefina rostbiffsbakelser som Peter o pappa skulle ha den kvällen. Dem såg verkligen smarriga ut, du är så duktig Angelica!
Och jag håller alla mina tummar för att det ska gå bra för dig med ditt nyöppnade företag! :)

Fredagskvällen inbjöd till trevligt umgänge hemma hos Marcus. Vi satt där i hans lusthus o såg solen gå ner..det var jättemysigt. Jag o 7 andra killar.. hur kan det komma sig att jag har så svårt o umgås med tjejer? Någon som känner igen sig?
Jag hade inte ätit mycket under dagen så jag blev snabbt påverkad och märkbart trött, var hemma redan vid 1 tiden då jag somnade gott i min stora dubbelsäng. Men tack för trevligt sällskap Marcus, glöm inte hälsa din mamma o tacka för kinamaten, söt hon var :)

Emma slog en pling igår o surrade om någon inbjudan till Danmark o nattbowling ikväll. Får slå henne en signal sen o höra hur det blir..annars skulle Martin o gänget visst tura, och dem undrade om jag ville följa med.

Imorgon får ni veta hur kvällen slutade..
Hugs and kisses lovely ones!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!