Long time, no see..

Förlåt, nu var det ett tag sedan jag bloggade igen..
men har haft så fullt upp i veckan.
Andrahandskontraktet är skrivet nu iallafall :)
Simon Åman ska hyra min lägenhet, o det är jag glad för!
Förhoppningsvis någon man kan lita på denna gången..?

Jag har nyss varit på Väla en sväng, inhandlat 6 nya par trosor .. det var sååå längesen jag unnade mig själv nya underkläder. Dem va jättefina, 4 i spets och 2 andra med rosett på rumpan :) *tussigt*

Imorgon ska jag till Gecko o göra en ny piercing. Ni kan få se foto sen, iom all ärrvävnad som bildats får jag inte ha den på samma ställe. Så som det känns nu så kommer jag placera den ovanpå handen, mellanlång och ringfingret. Låter kanske dumt, men det är jättesnyggt :) Fast imorgon har jag kanske ändrat mig..haha ;p den som lever får se.

Åhh jag ser fram emot tisdag också, då ska jag sätta in mina extensions igen.. aaah, som jag har saknat dem!
Ni som aldrig haft extensions förut, sätt ALDRIG i! Det är sjukligt beroendeframkallade!! :|

Bloggar mer en annan dag, nu ska jag o mamma dricka lite kaffe ..
Ha en fortsatt trevlig kväll amigos! Krääm, som Unni Drougge skulle sagt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!